Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
Odkaz | Autor: CruelCrush | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Křivonožka | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Zidealizovaná podobizna snamione
Klíčová slova: Snamione
Komentáře Hodnocení průměr: 53% hodnoceno 6
palanda:“Hermi !!__!!”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2013-12-17 10:44:32
Sectumsempra:“to neni Snape, to je jasnej Nick Cave! a to s tou Hermionou - hned jsem si vzpomnela na legendarni otazku bravickove rubriky "laska, sex a trapeni", kdy se nebozak Pepa (13) ptal, jestli nevadi, ze si ho lepi ke stehnu izolepou, protoze mu neustale stoji z jeho kamaradky a on nechce, aby si vsimla. Mam jasno, nebyl to Pepa (13), ale Hermiona.”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2013-06-19 17:20:02
Akkarra:“Teda... Snape mi tady fakt jako krasavec nepřipadá, spíš naopak. A Hermiona - to určitě nebude hůlka... ;)”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2013-06-19 07:50:23
Heredhether:“Jenom šílenec by si připevňoval hůlku ke stehnu tímhle způsobem. Nebo ke stehnu vůbec, rukáv je přece tisíckrát praktičtější :D Ale jinak se mi Hermi zdá sobě celkem podobná. Snape je jako nějakej vyuzenej vamp krasavec.//Lanevra: Až TAK?! To je ještě míň praktický. A Ollivander by se z toho osypal.”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2013-06-18 22:30:27
Lanevra:“Já třeba ten obrázek zas tak nezatracuji. Myslím že je to rozhodně hodně dobrá trojka za provedení a body přidal i Křivonožka, i když bych ho spíše uvítala s brýlama na nose.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2013-08-11 18:25:03
Benny:“Když chcete, milé dámy, Severuse Snapea jako zidealizovného krasavce, zde Vám jednoho nabízím.Otázka dne;Grangerová nám ukazuje podvazkový pás nebo upozorňuje na muňky?Ten penis mne taky napadnul.Ale filcky jsou lepší alternativa:DNebo že by se ukájela před Severusem hůlkou a on nic?!?To jen potvrzuje moji teorii,že je kastrát!!:D”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2013-08-14 16:43:21