Přehled povídek autora - Stark

Celebrian

Odkaz | Autor: Stark | Fandom: LOTR | Jazyk: AJ | Postavy: Celebrian, Ithalond, Elrond, skřeti | Rating: R | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak se Celebrian stala královnou skřetů aneb tvrdé porno bez hlavy a paty. sex, PWP, bestiality, badfic, squick, badsex
Klíčová slova: sex, PWP, rapefic

bedrníka:
“Narazila jsem na ni náhodně jako na příklad badficu staršího než My Immortal, ale myslím si, že to je nepochopení toho, co je to badfic. Tohle je prostě velmi kinky péčko, no. Místy trochu nudné, protože má i nějakou tu ne-péčkovou rádoby zápletku (pasáže v Roklince jsem zkrátka jen tak prolítla, začátek je prostě lepší, pak se to trochu rozplizává, což mně pro tento žánr připadá typické). My Immortal se číst nedá, toto je naopak napsané se snahou poskytnout čtenáři intenzivní prožitek z rapeficu, včetně absurdních rozměrů genitálií, zdlouhavého ponižování a podobně. Podrobnosti o obsahu zde, poněvadž povídka je z roku 1997, tudíž zcela bez tagů a varování: https://allthetropes.org/wiki/Celebrian (a zde něco více ke stáří a autorství: https://www.tumblr.com/emeraldnebula/125524142129/celebrian-the-ultimate-bad-lotr-fanfic )”
SinamLlumi:
“Čím jsou fandomu HP My Immortal a Little Miss Mary, tím je fandomu LOTR Celebrian. Hrůza, děs a badsex – co víc si přát? Čtěte na vlastní nebezpečí. Ačkoliv, tohle by snad ani neměl nikdo číst. :p Vhodné nanejvýš pro ty nejostřílenější a nejotrlejší čtenáře, jinak hrozí poškození mozku. Jasný odpad, ale bez odkazu na legendu jménem Celebrian prostě žádná ff databáze není kompletní. :) S.L.”