Komentáře - Červen 2024

Novýma očima

Autor: Hanetka      Jazyk: ČJ

Badinek:

“...”

Nevěsta v bílém

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

Badinek:

“...”

Harryho tajné doučování

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Badinek:

“Není to zlé ale četla jsem i lepší. Na jednorázovku dobře napsaný.”

Esclavitud

Autor: moonofthesea      Jazyk: AJ

Badinek:

“...”

The Other Side of Existence

Autor: Starry Bright Light      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Alex se snaží potom všem žít normální život, ale má smůlu, opět dostane do maléru… a tentokrát je to horší, než obvykle, protože to zahrnuje mimozemšťany a cestování, žití na úplně jiné planetě. Alex má gen a chtějí ho vládci soustavy, aby se mohli dostat na Atlantidu. Poté, co je napaden je tam spolu s Johnem převezen a má se tvářit jako „obyčejný civilista“, což je s jeho schopnostmi a PTSD prostě těžko dělá. Pěkný crossover, ke konci mě akorát mrzela ta hloupá zápletka s otcovstvím. Líbí se mi též, jak je to zmíněn Dr. Zelenka a čeština.”

Meeting the Winchesters

Autor: Cat_stiel      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Pěkný kraťounký crossover, bez nadpřirozena, nevíme, jestli jsou tady kluci lovci. Celé je to z POV Daniela.”

Through the God's Door

Autor: bexgowen      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Bratři řeší případ pohřešovaných dětí na Floridě a přitom se jim povede červí dírou projít na jinou planetu. Mezitím O'Neillův tým odejdou svojí branou na tu samou planetu. Setkání lovců a vojáků je zábavné. Povedený oddechový crossover.”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Badinek:

“Nebylo to špatné”

Welcome to America

Autor: Dana123      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kraťounké, ale podařilo se Daně vyhmátnout podstatu. Velmi povedené.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

sarin:

““...””

I've been putting out fires all my life

Autor: nonbene      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jin-Chul musí držet v řadě všechny korejské lovce (zejména ty S). Ty s ním flirtují, nabízejí mu vstup do jejich cechů a přidělávají mu spoustu práce. Po dvojitém dagenu projeví šéf monitoringu podporu a empatii lovci E, jen aby se z jeho nové známosti stal problém číslo jedna. Woo má pro Sunga slabost a když pak proběhne nájezd na ostrov Jeju, oba se snaží s tím, co se stalo vyrovnat (což zahrnuje noční opilé polibky).”

Another Chance

Autor: CardcaptorGhost      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Light a Sayu mají oba zápisníky smrti, ani jeden z nich je však nepoužívají. Když se však objeví Kira, je jim jasné, že tu musí být třetí. Zároveň je Light tajemný detektiv Zero, jenž se s L kamarádí již roky, takže je paradoxní, když se stane jeho hlavním podezřelým. Rodiče sourozenců jsou tyrani, kteří chtějí po dětech aby se jen učili a reprezentovali rodinu. Shinigami Ryuk a Rem jsou ochranáři.”

For You, My Dear, I’d Wait Forever

Autor: PhishyFish      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Ichigo se asi nějak propadl do minulosti a stal se podkapiténem 12 divize. Vdává se za člena klanu Shibu a svoji skutečnou minulost a identitu tají. Když je na pozici kapitána dosazen Urahara skamarádí se a později se do sebe zamilují. Ichigo však kromě toho, že tráví čas s Kisukem a stará se o Gotei 13, dělá ještě jednu věc - dohlíží a podezírá Aizena. Ten jako vždy kuje zlé pikle.”

Beyond Dreams of Avarice

Autor: Lore55      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Kiske se ve svém životě setkává s záhadným mocným cizincem Ichigem, jenž ho zachraňuje z nebezpečí. Později se spřátelí a Urahara se do Kurosakiho zamiluje. Ichigo je však velká záhada, jenž Kiskeho láká. Jedná se o shinigamiho, ale zároveň má i další schopnosti (pravděpodobně od hollow) a žije v Hueco Mundo.”

Price of Perfection

Autor: Shadow_locks      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Nevíme jestli Light je Kira, nebo ne. Povídka začíná v Youtsuba příběhovém oblouku. Každopádně Light se sebe poškozuje a jednou v koupelně se pořeže až moc. Poté nemá mnoho času pod Lovým dohledem se o zranění pořádně postarat a dostane se mu do toho hnis. Nakonec musí svůj děsný zlozvyk detektivovi přiznat aby dostal patřičnou lékařskou péči. Jeho otec je tady hovado, kterého svého syna týrá a záleží mu jen na reprezentativnímu pohledu na jeho rodinu.”

The Hollow King's Bride

Autor: Mister_Fox      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Kisuke je obětován králi prázdných, tím králem je však Ichigo, který je však hodný a nechce mu ublížit.”

Why Truth, Why?

Autor: LinTheMermaid      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Klasika Ed a Al jsou vrženi Otcem do světa HP. Tam potkají Lupina, který si myslí, že jsou vlkodlaci (kvůli jejím očím) a ujme se jich. Pořídí si hůlky a jdou do Bradavic. Možná tu je zlí Brumbál.”

Martyrdom and Paradox

Autor: UchidaKarasu      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Vyšetřování Kiri do které se zapojí Pán smrti. L potká Harryho v pekárně a dají se do hovoru, brzy se z nich stanou přátelé a pak milenci. Společně se snaží dopadnout Lighta a Misu. Harry někdy ve třech čtvrtinách prozradí, že je čaroděj, když hrozí, že v Denním věštci bude otištěna fotka L a k tomu článek o jejich vztahu za což může Rita a Umbridgeová. Potterova minulost je odlišná, zabít Voldemorta bylo složitější, než v původní předloze. Harry ve válce přišel o mnoho přátel a chodil s Drakem.”

When Two Worlds Collide

Autor: phoenixreal      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Ichigo se nějakou branou propadne z Heuco Munda do světa Marvel. Avangers jsou nejdřív odtažití, protože se bojí, že onen mladík může být nebezpečný. Jediný kdo není je Tony, jenž k Ichigovi přilne a shinigami mu na oplátku pomáhá zvládnou nějaký PTSD z jeho hrdinských eskapád a z osobního života. Stark měl kdysi na škole vztah se starším mužem, který teď chce Tonyho zpátky. Onen vztah však nebyl moc zdravý. Taková středně dobrá oddychovka. Ten slash vztah zde se mi zdá na můj vkus trochu urychlený. Nicméně i tak to je zatím jedna z těch lepších crossoverů s fandomem Bleach.”

The Whole Enchilada

Autor: EmpireOfMoths      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Dean se vyspí se Spencrem, nicméně oba si z noci nic moc nepamatují. Když je starší Winchester pak zatčen BAU v kasínu při lovu upírů, těsně před tím než mu vyprší smlouva s démonem a on má být roztrhán pekelnými psi, pravda postupně vychází najevo. Reid je šokován, že měl něco s tak strašlivým vrahem. Klasické nadpřirozené myšlenky.”

The Alchemist: Unraveling the Criminal Mind

Autor: Keko_haru      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Ed a Roy se octnou ve světě Myšlenek zločince. Zařídí si novou identitu a Ed se díky jedné z přednášek přidá k BAU. Svůj soukromý život tají, až jednou na jedné z párty se ukáže Roy a odtáhne ho opilého domů. Povídka je inspirovaná sérií "Construct Small Wing and Try to Fly" od BatRak.”

Through The Gate

Autor: inkandpaperqwerty      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Ed se propadne do světa Myšlenek zločince. Nejdříve je podezřelí z vražd několika dětí a odmítá mluvit. Po několika dnech řekne pravdu a tým mu nejdříve nevěří, Reid ho však vybídne, aby jim alchymii ukázal a tak dokázal, že mluví pravdu. Erlick tak učiní a a tak už není podezřelí, přesto ho tým nemůže úplně propustit. Dobrý začátek, ale zatím je to jen ten začátek. Kdo ví, jestli povídka bude kdy dokončená.”

Expect the Unexpected

Autor: Devious_Daddy      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Ed je Pravdou poslán do světa Marvel, kde má zastavit Thanose. Objeví se v přísně střežené laboratoři S.H.I.E.L.D.u, kde je Teserakt. Je zatčen snaží si s lidmi tohoto světa vybudovat důvěru a po dohodě s Furym začne jako jeden s vědců zkoumat onu neznámou modrou krabičku plnou energie, zatímco tajně se snaží Teserakt zničit. Pak se tam zjeví Loki a vše jde dost podobně jako v kánonu akorát se jeho zapojeném. Ed má nějaké PTSD z jeho uvěznění v Drachmě. Tají svoji alchymii a je první, kdo si uvědomí, že armáda mimozemšťanů i Loki by mohli být ovládáni někým jiným. Pěkné jen se bojím, že to bude jen další nedokončené dílko.”

Mi Querido

Autor: hopecanbeyoursword      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milé pokračování knížky, nijak uchvacující, ale ne se v jejím duchu.”