Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

(Ne)milá ozva minulosti

  • Autor: snapeovky
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Chiara, Charlie
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2012-09-07
  • Počet kapitol: 92
  • Shrnutí: Máte rádi postavu Severuse Snapea? Napadlo vás někdy, co dělal v dobách, kdy oddaně působil jako Smrtijed? Co když jeho dřívější životní styl nezůstal bez následků? Poradí si Severus Snape i v situaci, která by ho nenapadla ani v jeho nejděsivější noční můře? Je schopen zvládnout něco, co by mu ani na mysl nepřišlo? Jak zareaguje na ozvu minulosti? Je schopen jí čelit? Změní ho?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Richenza:
“Rozvětvený příběh pro lidi, co nemají co dělat a přitom nemají náladu na náročné příběhy. Občas se najde i dobrý moment, celkově je to rozvleklé, charaktery jsou nezralé a nelogické. Snape je klasický fanfiction Snape, s originálem má společné pouze jméno a profesi. Hlavní hrdinka je zpovykaný, zlý a hloupý fracek, bohužel ji ale autorky nenechaly zabít, jak by si bezesporu zasloužila, ale dělají z ní kladnou postavu. Vlastně zpovykaným hloupým frackům by se to mohlo líbit, a těm to vřele doporučuji. Jejich rodičům ne, neobstojí to ani jako parodie.”
Neimh:
“Příjemná oddychovka na čtení po večerech, bez velké zápletky, ale s dobrými dialogy, prostě takové lehké čtení.”
sandymathews:
“...”
GwenLoguir:
“Ten začiatok ma chytil, ale... už nemám náladu na hlavnú hrdinku. Príliš mi pripomína Pottera.”