Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Enlightenment

  • Autor: Rohata
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/HG
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2009-09-15
  • Počet kapitol: 41
  • Shrnutí: Začíná v létě před třetím ročníkem. Setkání s bývalým Smrtijedem odhalí některé překvapivé pravdy. Disclaimer: I do not own anything Harry Potter.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Autor uvedl dvě své postavy, které popostrčily HP. Před začátkem třeťáku, jak je HP na Diagon, se objeví muž, který je bývalý Smrtijed, a poví mu o věštbě a poradí, aby se připravil na boj s Voldemortem, aby navštívil Gringoty a naučil se oclumency. A pak potká prodavačku v knihkupectví (je tam jen na léto, než půjde dál na školu), která ho naučí trochu se uvolnit, ovlivní jeho chování a změní jeho šatník i celkový vzhled. Trošku jako mladší bratříček Okultního hada :-)) Na rozdíl od kánonu se HP obrátí na dospělé (McG, Kratiknot, Amelie) a ti mu pomáhají, jako i mnozí další. V pozadí je i náznak toho, že HP je připravován na boj proti více než jednomu Temnému pánovi. Manipulativní a pokrytecký Brumbál, žárlivý Ron. Dovedeno do prázdnin po třeťáku. Čte se to příjemně, hezky to plyne, tak přirozeně, ale chybí tomu určité vzrušení (vzorec - Brumbál vymyslí intriku, Harry a spol ji zlikvidujou). ”