Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry Potter a Stříbrná paní

  • Autor: Lady Luna
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP a spol
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2012-08-08
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Bradavice existují více než tisíc let. V jejich impozantních zdech je ukryto mnoho tajemství, a to i temných... Harry studuje šestý ročník a je upřímně rád, že lord Voldemort tento rok nesoustředí svou pozornost na jeho zlikvidování, ale na nalezení prastarého artefaktu Stříbrné paní - ženy, která je i pro kouzelníky obestřena záhadami. Snad je jen výmyslem, snad skutečně žila v době Bradavické čtyřky. Artefakt je považován za čistou legendu a nikdo nechápe, proč si lord Voldemort myslí, že skutečně existuje. Ale klid Harry stejně nenachází. Pronásledují ho sny, které nemají s jeho úhlavním nepřítelem nic společného. Sny, které se natolik prolínají se skutečností, že se obává o svůj rozum. Jeho přátelé v úpěnlivé snaze pomoci mu najdou několik vytržených stránek z deníku, na nichž je zaznamenán podobný případ, který se v Bradavicích odehrál v době, kdy tam studovali Harryho rodiče...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“..”
AnneMaria:
“Nadherna povidka”
kripolik:
“...”
te.ss.sa:
“velmi zajímaví pohled na kouzelnické společenskví, jejich mýty a legendy. rozhodně si povídku přečtu až do konce”