Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Garry Poker a celkem nic podstatného

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: :D Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Co mělo přijít, přišlo: Doktor Vrdlmrsmrst se vrátil a v karbanickém společenství nastávají krušné, lužické, jizerské a orlické časy. Na polenské škole houstne tíživé ovzduší strachu, ale Garry a jeho přátelé čekají se založenýma rukama, až je zlo zahubí… Garry Poker se už asi podesáté dozvídá o NEŘÁDu, tajné organizaci bojující s Doktorem Vrdlmrsmrstem. Poté mu definitivně ruplo v jeho slavné hlavě a ostatní na tom nejsou o moc lépe: Trumpál někam zmizel, Igora všichni igorují - pardon - ignorují, jako kdyby byl mrtvý, a nový učitel obrany proti švindlování je ještě horší než předchozí tři dohromady. Ponořte se do napínavého hledání děje na celých 790 stranách textu! Kdo neusne, vyhrává lízátko!
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Potkanice:
“...”
Akkarra:
“Jelikož jsem se vzadala naděje, že by se s povídkou v nejbližší době něco dělo, tak už si ji ohodnotím. Tohle je zatím jednoznačně nejslabší díl - Garry sice pořád mluví velkými písmeny, Von je ještě tupější než býval a pan svícen je až neskutečný sympaťák, ale nějak to není ono. /// HA, dílo dokončeno! Tak vzhůru do toho. ///Dočteno. Chudák Mufius... :D”