Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Yaoi očima akademiků

  • Autor: Angie
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Přednáška na Animefestu 2012 . O yaoi a slashi se píše akademická literatura už od osmdesátých let. Díky ní si tyto fenomény můžeme ukázat v úplně novém světle - kulturně srovnávacím, genderovém a nebo třeba sexuologickém. Jsou mužské postavy v yaoi skutečně homosexuálové, a když už jsme u toho, skutečně muži? Co ženy a dívky přivádí k yaoi a slashi? A hlavně, dokážou nám antropologové vysvětlit yaoistky a jejich závislost? (Zdroj: romanticka-manga.blogspot.com. Kvalita obraz bohužel nízká.)
  • Klíčová slova: videopřednáška, teorie FF

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Shlédla jsem na Animefestu docela dost přednášek a tahle se mi zdála jako jedna ze dvou nejlepších. Podle názvu jsem však měla jistá očekávání, která mi přednáška nesplnila. Nedozvěděla jsem se, co si který akademik myslí o slashi či yaoi. Třeba i má pravdu má přítelkyně, že taková přednáška by byla docela nudná, no ale má očekávání tak docela splněna nebyla. I když z toho mála, co o tom vím, jsem si všimla, že tam některé teorie svým způsobem zazní, nikdy nejsou uvedeny se zdroji, aby jeden mohl mít přehled, kde se vzaly a čí že to jsou názory.”