Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Every snowflake ´s different

  • Autor: Madonna ´s Son & Foxie
  • Fandom: My Chemical Romance
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Gerard Way, Andy
  • Rating: 18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2014-09-10
  • Počet kapitol: 39
  • Shrnutí: Autor o poviedke nenapísal nič, takže len môj postreh: Z prvej kapitoly na mňa dýchla úžasná atmosféra ticha v zákulisí starej haly, kde z diaľky počuť hluk ľudí čakajúcich na svoje idoly. To po prvé a potom, obraz hviezdy, ktorá je v tých davoch tak strašne osamelá až máš chuť utešiť ju a objať, nasľubovať hory doly a aj to splniť .
  • Klíčová slova: romantika, psychologické, Gerard Way

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Poctivě sleduji//Edit:Přečteno celé znovu a i když nerada komentuji něco co není dokončeno, tak to uzavřu.Prosim, ušetřete si čas.Docela často se ztrácim v tom, či myšlenky čtu.Pak nasledovalo znasilněni, omluva, vodění za ruce a to nej nakonec cukrárna..už ne ne a NE!”
ZJTrane:
“Z takýchto rozhovorov dvoch ľudí keď sa chceš s tým človekom rozprávať, ale zúfalo nevieš nájsť nejakú tému, ktorá by rozhovor rozbehla mám vždy taký pocit, že som neskutočne trápna :D ale jedna vec je ukľudňujúca, že v tom pocite sú väčšinou obaja a keď vydržia a prekonajú tú začiatočnú absenciu vhodnej témy prídu na to, že spolu kľudne môžu aj mlčať a užívať si pocit, že sú spolu a je im fajn len z obyčajnej prítomnosti. Som zvedavá či sa títo dvaja rozkecajú, alebo si užijú mlčanie. Strašne sa mi prvá kapitola páčila, má atmosféru starých budov a osamelosti to mám rada. Som zvedavá aký môže mať tento príbeh koniec... teraz keď autor prežíva svoje pekné dni sa odvažujem dúfať...”