Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nebeská klenba

  • Autor: Tofiam
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Malfoy, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Belatrix Lestrangeová
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: Prosim vás, nehodlám začít dělat z Lucia alkoholika. Alespoň ne po tak dlouhé době. A taky nehodlám začít vyvražďovat Malfoyovic rodinu v předposlední kapitole. Přece jsem řekla, že to skončí šťastně, ne? (aspoň na starém fanu) Ten název je romantizující až příliš a pokud vám evokuje nějaké temné myšlenky, musím vás upozornit na Shakespeara, který napsal: "Peklo je prázdné, ďáblové žijí mezi námi." Peklo se totiž skládá z malých soukromých úseků života. (Shrnutí od Tofiam)
  • Klíčová slova: Severus/Lucius, SS/LM

Hodnocení čtenářů:

Memorin:
“Tohle byl můj první, ale úplně první slash na tento pár. Ale žádnou lacinou sentimentalitu. Bylo to šíleně nevyvážené. Hluboké charakterové odchylky v Severovi, Narcissa taky nic moc, Lucius - ano, v rámci možností, což je samo o sobě taky špatné. Vztah Severuse a Luciuse popisován jako sladkobolný dryák bez něčeho silně originálního. Postavy se chovaly pateticky a vůbec mi to nesedělo. A pak si taky představte Luciuse, jak pije pivo - hrůza. Tedy 2, 5 za poezii na začátku, která se HP příliš netýkala, zárodek stylu Tofiam, které mají pozdější povídky. Dále se mi líbil vztah Draca a Luciuse, to bylo opravdu jedno z nejlepších v tomto příběhu. 2 - 2, 5, ale... jak říkám, velmi nevyvážené dílo.”