Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Maska

  • Autor: lumos
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová
  • Rating: od 12, od 15
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Je po válce, ale znamená to, že je klid? Po rozchodu s Ronem se Hermiona krůček po krůčku sbližuje s bradavickým ředitelem. Jak Snape přežil a jak se vyrovná s city bývalé žákyně? A pokud přežil Snape, mohl jistou smrt přežít i někdo další? Zlověstná znamení a náznaky předznamenávají Voldemortův návrat. Tentokrát se zloduch vrací z minulosti a má pouze přesně vymezený čas, aby zavraždil Harryho a vymyslel plán na svoji záchranu.
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“....”
Ammorrek:
“uvidíme :-)”
Salome:
“Je to moc pěkná love story, která neurazí. Postavy jsou samy sebou, příběh není přeslazený ani ve svých sladkých chvílích, zajímavý prolog dává tušit, že se NĚCO stane, ale už nenapoví, co - to tomu dodává zajímavé napětí i v klidných kapitolách. A přesto dokáže být i vtipná. Povídek o lásce Hermiony a Severuse je dost, ale tahle je dobře napsaná, vyhýbá se klišé v maximální dnes realizovatelné míře a má příběh, který je schopný překvapit.Čte se hezky, nic nedrhne. V příběhu trochu ruší velké časové skoky, na druhou stranu je třeba ocenit, že to není uměle natahované . Takže - příběh by byl průměr, za dobře vykreslené postavy, vtip a šarm jazyka, napětí prologu a skvělý epilog zvedám na 4.”
GwenLoguir:
“...”
Madam Bookfly:
“Klasická, průměrná romantická povídka. Občas silnější momenty. Dala bych za 3, ale ten epilog byl... něco víc.”