Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Not Quite the Shilling

  • Autor: Annie D
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: The original idea behind this fic was to write something humorous around the event of Snape's age-reversal, but when I thought about it, what would really change, if Snape were suddenly twenty years younger? As seen in the fic, I personally think that he wouldn't change (besides the physical bit), and it would be the others around him who'd be affected by it in various different ways. The age-reversal point then took a backseat to teacher!Harry relaxing at Hogwarts and batting away unwanted attention.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“Kvalitně by si povídka asi zasloužila 3, ale mě opravdu nebavila.”
Casiopea:
“To bylo tak příjemné čtení! Jednak musím vyzdvihnout dialogy. Něco tak přirozeného jsem snad ještě nečetla. Potom je tu postava Severuse Snapea, který zůstává Severusem Snapem za všech okolností, a to i po navázání vztahu s Harrym. Za třetí Harry sám. Harry má tajemství a to je velmi příjemným kořením jinak zvolna a nedramaticky plynoucího příběhu. Strávila jsem u toho příjemný den. Na pětku to není, ale vážně to bylo moc fajn.”