Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Cheer Up, Myrtle

  • Autor: Cat Samwise
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: An upside down tale. What’s going on with Myrtle and her bathroom?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“S tím čtením to asi bude špatný, ale tohle si musím aspoň odzáložkovat. Po povídce v du-formě a tak trochu taky Nocích/Invictu - cele vyprávěných napřed z jednoho a pak druhého POV - je tohle asi nejšílenější nápad, se kterým jsem se v FF setkala.”
Lanevra:
“Nechci povídce ubrat na originalitě tím, že bych ji četla od konce (začátku) k začátku (konci), ale na tohle upřímně moje angličtina nestačí. I v češtině se najdou okamžiky kdy mi dělá problém složit si v hlavě děj ze slov, v angličtině je to pro mě dvakrát těžší. Takže ne, toto opravdu ne... je mi líto. :-(”
Casiopea:
“Panebožéééé! :D Tak teď nevím, byl to geniální počin, nebo odpad? Mám téměř hysterický záchvat smíchu. Když jsem v anotaci četla " An upside down tale", myslela jsem, že je to myšleno obrazně. Jako že se třeba prohodí charktery nebo něco na ten způsob. I kdepak. Tahle povídka je přesně (ale přesně!) ve stylu Cimrmanova "Inu, to bylo tak". Pro nezasvěcené, děj se odvíji pozpátku. Prostě čtete obraz po obrazu a k začátku se musíte pročíst. Na férovku přiznávám, že jsem to v půlce vzdala, srolovala na konec a začala číst od začátku. (Doufám, že se ještě chytáte :D). Rozhodně, pokud jste hraví, na pár minut se pobavíte. Příběh jako takový je celkem obyč (Harryho spolužáci odhalí Harryho tajný poměr s profesorem Snapem). Některé charaktery dost nesedí. Nicméně, je to rozhodně zajímavá věc. Uf. Jsem vyčerpaná. :D”