Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Baltazarovy Vánoce

  • Autor: Dragi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Baltazar Malfoy
  • Rating: 0+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Děti nemusí být vždy stejné, jako jsou jejich rodiče. Dokáže se však mladý Baltazar Malfoy vzepřít své rodině a najít si svou vlastní cestu? Uvědomí si, že původ není vše a najde jedno z jejvětších kouzel světa?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Faktem je, že obsahově se to až na několik úžasných kopanců zas tak moc od jiných povídek neliší - Mařeny, neuvěřitelné charaktery, obraty o 180 stupňů atd. se najdou i všude jinde. Ale to zpracování je fakt děs...”
SaoKissa:
“A mně se to i líbilo. Jako sloh, vyjadřování se, slovní zásoba lehce (silně) pokulhávala, ale ten příběh (nápad) se cení. Taky větná skladba je na kratší luštění a nevybroušené extrémní charaktery... I tak, četla jsem už mnohem horší:).”
Lanevra:
“...”
belldandy:
“Tohle zrovna běžně nečtu, ale v rámci osobního studia mě prostě zajímá, co vznikne, když se na to jde takhle. / Tak jen studijně prolítnuto. Nemám až tolik zápalu a poctivosti na opravdové čtení. :( Prostě klasická MS fanfiction. Myslela jsem si, že cizí názory na tuhle FF mě zajímají. Nyní jsem ale asi dosplěla do stavu, kdy už mi nepřijdou nutné. :)”