Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Just having fun...?

  • Autor: Kayleigh
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jack Harries, Finn Harries
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Bratři Harriesovi jsou si blízcí, jak to tak už u dvojčat bývá. A mají se rádi. Moc rádi. Asi víc, než by kdokoli čekal. Twincest. PWP.
  • Klíčová slova: twincest, pwp

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“..”
Benny:
“Přiznavám,že ani netuším kdo ti Harriesovi jsou a jišťovat si to nebudu(raději)Jako perverzák incest miluji.Navíc mezi dvojčaty je to v pořádku.:DSice by mne asi nevzrušovalo šahat na někoho identického.Není to ve výsledku jen masturbace?:)Povídka je dobře napsaná a i dvojjazyčnost je k užitku.”
Casiopea:
“Páni! Začnu asi tím, že to byla má první povídka od Keigh, také první FF na dvojčata Harriesova (která jsem až do včerejška ani neznala :D) a teprve můj druhý twincest. Navíc mám slabost pro literární experimenty a povídka, která je psaná částečně česky a částečně anglicky, mě kupodivu nadchla. (Nevěřila bych tomu). Je to vlastně úplně obyčejné PWP, okořeněné o to, že se jedná o dvojčata, ale kdo má rád například Freda a George Weasleyovy, pak mu to nebude úplně cizí. A jaké to vlastně je? Prostě hrozně milé. Jako se dívat na oblíbený seriál, užívat si vtipné repliky (u brokolice jsem málem vzbudila manžela) a zavzdychat si při pěkně napsané milostné scéně. Vážně moc líbilo.”