Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Nádherná povídka. Vlastně má první s tímto párem a rozhodně nelituji, že jsem se do ní nakonec pustila. Za prvé mi naprosto vyhovovala délka. Nic proti Čajovým ságám, Elysejským klíčům apod, ale pokud si chce člověk něco uceleného přečíst a čas je jeho nepřítel, tohle mu to plně vynahradí. Za druhé příběh. Jednoduchý, pochopitelný, přesto do poslední chvíle udržoval v napětí. Za třetí milostné scény, sexuální napětí... na to prostě nemám slov! I když je zde Lucius slušně OOC, ani v nejmenším mi to nevadilo. K povídce se velmi ráda vrátím. Bavila jsem se a odpočinula jsem si u ní.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2016-07-09 09:36:30
Cora:“Opět Malfoy starší, vzdálený od "mého" Malfoye staršího na sto honů. A opět jsem se více než jednou žulila jako jeliman, celá šťastná, jak to dalšímu páru zase tak pěkně vychází. K tomu, že by to těmhle dvěma vůbec jít mohlo, jsem skeptická (vyjma fikce Ostré jako sluneční světlo), a tak se ani moc nedivím autorkám, že ve svých povídkách Luciuse často opravují na "okouzlující, charakterní správňák, jen ho poznat". A tak třeba léta jeho věrné služby Pánovi zla se odbydou chvatně, protože prostě není proč se v tom hrabat; není to tu důležité. Je to nic víc a nic míň než romance mezi dvěma muži, ve které se SPOILER! občas mihne nějaký ten čarodějnický homofob, fotříkovský Draco nebo upíří stalker, který skončí rychle a blbě KONEC SPOILERU!. Zrelaxovala jsem u toho hezky. 3-4.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2016-06-28 22:40:43
Lucie:“.....”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2016-03-05 20:30:14
Rulie:“Asi bych pověděla fajn ... nebylo to zbytečně dlouhé ani přeslazené - prostě tak akorát”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2016-02-28 13:12:12
Ostravanka:“q”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2013-12-30 14:06:27
Trinyx01:“...”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2013-09-25 15:49:16
jesssnape:“Přiznávám, že se mi do této povídky moc nechtělo, neboť vampýrismu opravdu neholduji, ale jsem ráda, že jsem si ji přečetla! Je totiž báječná! =)”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2013-09-25 12:22:03
Lanevra:“přidávám k povídkám, co chci přečíst, ale jak se znám nikdy nepřečtu.”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2013-07-27 19:24:24
mariaa:“...”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2014-06-18 20:35:45
Benny:“Harry Potter spolu s Luciusem Malfoyem a do toho vampýrismus..jistě chápete mé obavy po slavném otřesném Nocturnu od Tiry Nog.Tess je romantička, ale tady té romantiky je tak akorát.Příběh je propracovaný a plný sexuálního napětí, což mohu denně:)Konec je happyendovský?Pro kluky určitě.Líbilo.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2013-09-11 19:59:46