Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Truth of Nature (Act First and Sort Out the Bodies Later)

  • Autor: r_grayjoy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Alastor Moody, Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: While the Order attempts to understand the nature of a curse that was cast upon them on Halloween night, Moody finds himself more interested in Snape's nature. (Post-war, "they lived!" scenarios.)
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Tady se ukázala má zhýčkanost a vybíravost. Musela jsem se přimět k několikavteřinové mentální přípravě a zaujmout postoj zvědavého pozorovatele, když se ukázalo, že v povídce vystupuje Moody z dob Harryho Pottera. Já vím, jsem hrozná. Kdysi jsem četla jednu, kde byl Moody ještě mladý a ačkoli to nebyl žádný krasavec, neměl v té době skleněné oko a protézu. Nicméně! Z původního pocitu, že plním bobříka odvahy se během čtení vyklubal docela jiný pocit. Na postelovém setkání dvou mužů, z nichž jeden je starý, znetvořený a škaredý jako noc, ale má zájem, a druhého, který je škaredý jako noc a hubený, ale je alespoň mladý (a má zájem), bylo cosi fascinujícího. Dává to smysl? Takže určitě stojí za přečtení, ale nejspíš už se k tomu nevrátím.”