Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ministry Interference

  • Autor: Lori94
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 36
  • Shrnutí: The war is over.Voldemort is dead and the ministry passes a marriage law.Many people are unhappy about it but mostly the pure-blood.Harry, Draco and the gang are in Hogwarts for their last year of schooling.
  • Klíčová slova: Drarry, Mpreg, zákon o manželství

Hodnocení čtenářů:

l.terka:
“:)”
Benny:
“Tohle je buď myšleno zcela vážně nebo je to fucking joke a já nejsem ta správná cílová skupina.Začlo to vtipně, Ministerstvo usoudilo, že po válce a tolika obětech je nutné podpořit sňatky a natalitu(porodnost)Vydalo zákon, že každý nečistokrevný si musí vzít čistokrevného kouzelníka, ovšem to by nebylo ministerstvo, kdyby si nekladlo podmínky.A to, že musí partneři mít určeno dominantní a submisivní roli, dále povinnost otěhotnět několik měsíců po svatbě..ale pak to bylo klišé za klišé jaké si z toho umíte odvodit.Lucius a Cissa se jim do toho pletli, požadání o Dracovu ruku, první rande, svatba, první sex, lektvar na oplodnění, dvojčata, Draco jako hysterická prvorodička..tak se ptám, proč tohle dílko si zasloužilo skoro 600komentářů?!?Američané jsou zvláštní a zřejmě trpí nedostatkem vkusu.”