Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Rich Bitch

  • Autor: Tea
  • Fandom: My Chemical Romance
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Gerard Way/Frank Iero
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 27
  • Shrnutí: Gerard Way je mladý a úspěšný. Žije v přepychu, kterého si ale pro své pracovní vytížení sotva užívá. Ke všem okolo se chová povýšeně, jak to u lidí na vysokých pozicích bývá. Tedy, až do jednoho dne, kdy se místo do dalšího rána probudí do hotové noční můry - nikdo si ho nepamatuje. Až na Iera, mladého bezdomovce sedávajícího před jeho firmou.
  • Klíčová slova: Gerard Way, Frank Iero, My Chemical Romance, bezdomovci, Frerard

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Tea je úžasná autorka, přečetla jsem od ní všechno kromě pár jednorázovek a nikdy jsem nebyla vyloženě zklamaná. Rich Bitch má zvláštní atmosféru a myslím si, že v rámci FF z MCR světa je celkem originální, i když podobným námětem je např. filmový svět doslova přehlcen. Každopádně se mi moc líbil osobnostní přerod a vývoj Gerarda, i změna vztahu Franka vůči němu. Nerozuměla jsem jedině tomu, proč Gerard tak rychle sklouznul k bezdomovectví a nepokusil se najít si normální práci ještě do chvíle, kdy měl slušné oblečení a nějaké peníze. V závěru podle mě pár věcí také drhlo, ale celkově paráda a ráda se k ní vrátím.”
bwews:
“Kluky z kapely MCR a vlastně kapelu obecně znám docela okrajově.. Takže jsem četla vlastně upřímně jen kvůli jejich přitažlivému vzezření (alespoň tedy pro mě:D) A nakonec i celkový nápad se mi dost líbil, i když se z něj dalo vytřískat podle mě víc:)”
Zuzi:
“Líbilo”
ChrystalBlueberry:
“Jedna z mojich najobľúbenejších frerard poviedok! :)”
Benny:
“Kde začít?Tohle dokáže ocenit/docenit asi jen fanda My Chemical Romance.Sečtelým slashařkám to nedoporučuji, asi by vás to nenadchlo.Frererd a celkově shipping okolo MCR a Used čtou a píší(psaly)náctileté slečny.Ale Tea vybočuje, je to top co si v tomhle fandomu můžete přečíst.Navíc i ten příběh je slušný..ano, bavíme se zde o bezdomovcích, alkoholismu(Gerard Way byl alkoholik-oblíbené to téma) a prostituci(FUJ!Mé morální hodnoty byly nabouráný!:D)Pokud vás jen zajimá jak hoši vypadají, po kapitole 8 jsou jejich fotky.Mimochodem Frankie..no, vždycky jsem byla na zlé chlapečky.Konec příběhu..asi mě to trochu zklamalo, ale na průměr to není.”
Mrmla:
“Pěkné.”
Slovanka:
“Patří mezi mé oblíbené Frerard a autorka je užasná! :)”