Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nová generace

  • Autor: SarkaS
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Adoráta Longbottomová, Lily, Hugo a další děti známých postav
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 95
  • Shrnutí: Do školy nastupuje nová generace dětí všech našich starých známých. Hlavní hrdinkou je (většinou, byť ne výhradně) Adoráta Longbottomová, která je tak trochu zvláštní...
  • Klíčová slova: Bradavice, puberťáci, učitelé, kouzelná fauna, Zakázanný les

Hodnocení čtenářů:

klara23:
“...”
HufflepuffMaky:
“Ještě lepší než první díl. Hold každý bude mít určitě jiný názor, avšak mě tato povídka přišla prostě úžasná a ráda si ji přečtu znovu. Jen je veliká škoda, že je nedokončená. Inu, počkám si. Autorka ji určitě někdy dokončí.”
KalamityJane:
“Je to dlouhá povídka, zatím nedokončená, zahrnuje několik let v Bradavicích, několik dějových linií. Líbí se mi vývoj postav, spousta geniálních motivů a nápadů (Měňavý grimoár), oceňuju výměnný pobyt v Kruvalu... Vzhledem k rozsahu se najdou hluchá místa, ale ve výsledku mi to nevadí.”
Salome:
“Je to příjemně plynoucí povídka, na můj vkus až příliš pomalá. Určitě by se mi líbila, kdyby mi bylo mezi jedenácti a třinácti lety. Možná se časem bude něco dít, ale víc než 15 kapitol na to čekat nevydržím. Oceňuji hezký sloh, který však ruší ne úplně zřídkavé chyby, a - jak je zvykem autorky - matoucí členění do odstavců u přímé řeči, takže si některé dialogy musím přečíst třikrát, než pochopím, kdo co říká. Jméno hlavní hrdinky je, myslím, zvolené špatně - když už si vymýšlím neexistující jméno, tak fajn, ale mělo by být skutečně neexistující, ne opsané z Prachetta. Již tohle mě mělo varovat.”