Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nepohádka

  • Autor: Anceza
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Postavy
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Úvod autorky: Pohádka - nepohádka, jinými slovy romantický příběh s prvky fantasy. Přiznávám, že začátek je hodně inspirovaný jednou TV pohádkou.
  • Klíčová slova: Láska a vina

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Příjemně psaný příběh s lehce pohádkovou zápletkou a, pokud můžu zatím soudit, i stavbou. Hodnocení si nechám na konec.//Tak už je dokončená, tak se pokusím o celkové hodnocení: Jsou zde archetypy klasické pohádky, z hlediska fanfiction jde však nesporně o originální nápad (4). Moc se mi líbil styl, jakým je to napsáno, autorka spíše naznačuje, než vysvětluje, má v sobě i poetiku (5). Formálně perfektní (5). Struktura je logická, vystavěna je slušně celá pohádka i jednotlivé kapitoly (3) Postavy jsou originální, načrtnuté jen lehce, dávají velký prostor fantazii. Logika jejich jednání odpovídá žánru (4). Totéž lze říci i o ději - jako historický příběh by to samozřejmě obstát nemohlo, ale to zde není cílem. V rámci žánru to logiku má, snad jen konec byl až příliš kladný (4). Přesah... to je těžké - byla tam samozřejmě naděje a víra v dobro, jak tomu v tomto žánru má být (3). Je to příběh, který potěší srdce, a mě také potěšil (3). Celkově tedy slabší 4.”