Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

... a nic víc.

  • Autor: andie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Válka skončila, v kouzelnickém světě nastal mír, přesto se najdou tací, kteří si nejsou jistí, zda ji chtěli přežít...
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“...”
Salome:
“Povídka s obvyklým párem, ale relativně neobvykle daným dohromady (3). Velmi pěkně napsaná, jazyk je civilní, čtivý (4). Formální stránka výborná, chybky jsou ojedinějé a v toleranci (5). Ze struktury jsem rozpačitá - měla jsem u řady kapitl pocit, že se nestalo vůbec nic, chyběl mi tam dramatický "oblouk". Stavba odpovídala bezčasí vnímaného postavami, takže přivedla do deprese téměř i mě. Příběh celkově je skutečně povídkou v pravém slova smyslu, je tedy nutné vnímat jako celek, nikoli po kapitolách. A celek něco jako úvod, gradaci a závěr má. (3) Pokud jde o charakter a logiku postav, tak jsem moc nevěřila Hermioně. Její stav je vylíčen dobře, jen nedala žádné důvody, proč by v takovém stavu měla být. Ani náhlá změna jejího chování neodpovídá psychologické (či spíše psychiatrické) realitě. Logické nebylo ani jednání Minervy. (2) S tím souvisí i logika děje - je až příliš zřejmé, že autorka měla nějaký záměr, a tomu podřídila vše. (2) Přesah, něco navíc - asi ano, minimálně to, že se člověk nemá vzdávat - 3. Celkově to ale nebylo špatné - hlavně kvůli tomu, že autorka skutečně zvládá řemeslo. Moc hezká byla i poslední kapitola - za individuální dojem tedy 3. Celkově tedy 3.”