Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“...”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2020-07-01 14:34:11
Nerla:“Ééé... kdo je ten pán v hlavní mužské roli? Upřímně mě překvapilo, že je ta povídka o Ginny a ne o Hermioně, ale ne že by to bylo poznat podle něčeho jiného než jmen a rodiny. Tady už to styl nezachrání, bylo to příliš nevěrohodné, charaktery splašené a i vtip se z toho nějak vytratil.”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2014-03-24 09:17:54
Sargo:“Taková milá blbůstka - za tři. Bod nahoru je za Ginnino zaměstnání. :-)”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2014-03-21 07:02:28
Benny:“Že já na tu Lanevru vždycky dám!Tedy taky jen co mi popsala Ginnyno zaměstnání propukl u mě záchvat smíchu(což se nehodí, když mi dnes vypadla plomba)Těžko hodnotit, každá kpt je jen krátkým střípkem v jejich 'vztahu'.Samozřejmě tomu asi chybí nadšení.Ve čtvrté kapitole byl nutný emocionální výbuch?Poslední kapitola je nejlepší-čistě kvůli zmínce o Fredovi.2, 3:)”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2014-03-20 21:18:47
Lanevra:“Napsané je to dobře, v první a půlce druhé kapitoly jsem v tom i Snape poznávala, ale pak přišla na řadu Ginny jako zubařka... brr! Práskám dveřmi bez hodnocení, ale přinejmenším tu první kapitolu doporučuji k přečtení.”
Přidělené hodnocení: x ( nedočteno ) Dne: 2014-03-20 19:58:25
Chavelierka:“Wixie tuhle povídku napsala pod nátlakem, přesto musím říct, že je úžasná. Moc se mi líbí a ráda se k ní vracím. A rozhodně ne jen pro to, že tenhle pár nikdo moc nepíše :-)”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2014-03-20 18:40:28