Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry Potter a štěstí na temné straně

  • Autor: kokoti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/LM , Voldemort a další ..
  • Rating: násilí, 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Harry Potter na jeho jedenácté narozeniny zmizel a do Bradavic nikdy nedorazil. Na den jeho narozenin ho od Dursleyů zachránil záhadný muž v černé kápi. Jak se Harry zanedlouho dozví, ten muž je Voldemort a on sám je čaroděj. Muž mu popravdě povypráví o tom, proč má danou jizvu. Zanedlouho Harry pochopí, že upřímnost muže musela být obtížná a začal mu věřit. Jak se bude vyvíjet vztah mezi ním a Voldemortem? Jaký bude jeho výcvik? Jeho první a snad i poslední láska? A jaká jeho strana v něm nakonec zvítězí?
  • Klíčová slova: HP/LM , otcovský vztah s Voldemortem , temný Harry, občas OC Voldemort

Hodnocení čtenářů:

Olga Olí Cher:
“No myslím, že autorka by si ze všeho nejdřív měla udělat něco s blogem, aby se to vůbec dalo číst. Za druhé si sehnat beta read, protože takové hrubky, co tam nasekala, to je ostuda. Začátek děje je jako opsaný z kánonu, nic převratného se tam neděje a nezaujala mně ani druhá kapitola. Zcela jistě vím, že dočítat to určitě nebudu, na to se mám moc ráda.....”
okame1:
“Tato povídka je jedné mé známé, a jelikož mi přišla zajímavá, rozhodla jsem se ji sem přidat. Doufám že Vás zaujme stejně jako mne. :)”