Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The French Correction

  • Autor: CNLC0rpses
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Dean Winchester/Misha Collins, Sam Winchester, Dean/Castiel
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: When Balthazar zaps Dean and Sam into the parallel universe where their life is a TV-show, Dean finds himself to be in a very serious, very GAY relationship, with a tweet-happy actor, looking exactly like Cas. That may cause some trouble on the way.
  • Klíčová slova: destiel. French Mistake AU

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“K přečtení”
belldandy:
“Navazuje na epizodu French Mistake. Dean a Sam se právě nacházejí v kanonické alternativní realitě, ve které jsou považování za herce Jereda a Jensena. A Dean zjišťuje, že Jensen žije v intimním vztahu s Mishou Collinsem, představitelem Castiela. Dean je z toho z počátku trochu vyděšený, ale nakonec překvapivě (tedy pro něj překvapivě, pro destiel shipperku samozřejmě zcela nepřekvapivě) zjišťuje, že mu to vlastně docela vyhovuje. Takový objev samozřejmě ovlivní jeho vnímání Castiela po té, co se vrátí domů. Fanfikce není úplně na sto procent dokončena, ale mezi námi, komu vlastně chybí epilog? Kdo ví, jak by to dopadlo? Lze říct, že příběh je doveden k bodu, když už se vše podstatné vyřešilo. Přelomové dílo destiel FF to zrovna není, ale má to jiskření a humor a minimálně čtvrtou kapitolu jsem četla už i opakovaně. Má prostě své kouzlo.”