Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Anarchy In The U.K.

  • Autor: Yahtzee
  • Fandom: X-Men
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: , Erik Lehnsherr/ Charles Xavier, Moira MacTaggert, Raven Darkholme, Sean Cassidy, Armando Muñoz, Emma Frost, Azazel, Sebastian Shaw, Alex Summers, Psylocke, Hank McCoy
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: "Good God, Erik thought. The Prince of Wales is gay." Charles lives in the unceasing glare of the public spotlight, yet keeps his sexual orientation a closely held secret, afraid he could lose his throne and force his deeply troubled younger sister into a role that would crush her. Erik, journalist and world traveler, has been a loner most of his life; he has little patience for closet cases. But a chance meeting in Kenya brings these two opposites together and sets in motion a love affair that will challenge the British monarchy -- and their most deeply held beliefs about who they are, and who they should be.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Tohle je nejslavnější AU cherik FF v X-Men fandomu a zároveň asi nejproslulejší cherik fanfiction, teda hned po 9 11 10 od subtilior. A i pro mě je to jedna z nejlepších nekanonických AU, co jsem kdy četla. Nevím, jestli dokážu vysvětlit proč? Charakterově to pasuje tak asi na Jamese McAvoye a Michaela Fassbedera, zdaleka tak ne na Profesora X a Magneta, i když je to na delší diskuzi, ale tak nějak je to ten příběh, co jsem si fakt chtěla přečíst a kdo jsou postavy je vlastně vedlejší. Miluju vztahy na zapřenou a taky ty, kde se vztah utváří prvně přes sex. Potěší, že postavy se nechovají infantilně nebo jako imbecilové a celé to působí na poměry fanfiction přijatelně hodnověrně. A pro mě je to důkaz, že se mi může líbit taky něco vesměs pozitivního, něco bez násilí, smrti postav, vážných psychologických narušení a s veskrze šťastným koncem. No, trocha toho angstu tam je, ale tentokrát jen trocha. :)”