Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“paráda”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2023-07-23 07:44:09
Haluzka:“Obsahuje SPOILER. Nenadchlo, ale asi ani neurazilo. Začátek vypadal velmi slibně. Dopisování s Princem bylo sice kusé, zato příjemně pubertálně obscénní. Harryho i Snapova opatrnost ohledně informací a možné změny časové linie byla velmi osvěžující. A pak se prostě něco stalo, veškerá opatrnost šla stranou, ale vyzrazené informace z minulosti/budoucnosti ústí jen a jen ve Snapeovu záchranu bez jakýchkoli vedlejších efektů. Snape je v nové časové linii s faktem, že si užíval sexting s nenáviděným Potterem úplně v pohodě, i když by mi k němu daleko víc seděla ukřivděná nenávist. Nebo tak něco. Obecně ovšem dost nemusím cestování časem, pokud není dopilované k dokonalosti. Celkově 2-3, trojka za opravdu krásný a slibný rozjezd.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2023-07-21 16:45:13
LiviaCullen:“Veľmi rýchlo sa dostalo medzi moje TOP snarry poviedky. Nevedela som sa od toho odtrhnúť.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2022-05-10 11:05:06
FemmeFragile:“K přečtení”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2022-03-20 10:07:56
bedrníka:“Mám pár výhrad (třeba si nemyslím, že by Snape měl tušení o existenci viteálů), ale líbí se mi moc dopisování si s Princem, líbí se mi, že si pak nepadnou do náruče, protože pro Harryho to bylo včera, ale pro Snapea před dvaceti lety a vlastně ani nevěděl, že ten Harry je Harry Potter. Zkrátka jedno z mála snarry, kde tomu vztahu, jak je předestřený věřím.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2022-03-19 16:53:34