Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Nalákalo mě spárování Snapea s Kingsleym, a to je pojaté hezky, žijí si ve vilce ve Španělsku, kam se stáhli, protože být gay není v kouzelnickém světě úplně cool. Ráda bych si o tom přečetla více, jenže bohužel 14. kapitolou končím. Všechny postavy se vyjadřují prakticky stejně (a zdlouhavě), Harrymu není pořádně vidět do hlavy, byť se Philo o nějaké jeho pocity snaží podělit - je ale v tomhle ohledu moc stručná, úměrně tomu, jak je v dialozích rozkecaná. Nápady s Harrym po pětadvaceti letech, kterému to v manželství neklape, Ginnina kariéra nebo dojemný Kráturův příběh, to všechno je pěkné, ale prostě není to napsané tak, aby mě to vtáhlo.”
Přidělené hodnocení: x ( nemám zájem ) Dne: 2020-12-24 19:41:08
lymmet:“Pekelně dlouhá sága, ale jedno z mých nejoblíbenějších děl v angličtině.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2014-09-17 14:03:18
Adelaine:“Za prvé, je to Philo, takže jestli vás některé věci nebavily na Stromu poznání, tak vás nebudou bavit ani tu - přehnaná zdvořilost, moc vysvětlování, Harry jako super silný muž, rovnoprávnost skřítků, atd... Chvílemi to bylo velice zajímavé a napínavé, ale tak od poloviny jsem se musela do čtení docela nutit, bylo to zbytečně rozvleklé. Dokonce to ztratilo i tu napínavost, vzhledem k tomu, že od poloviny se z toho stala spíš kriminálka, kde ne úplně seděla pravidla a logika, takže v celku mě to docela zklamalo.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2015-11-02 22:45:06
mariaa:“...”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2013-06-23 15:13:27
Zrzka Lenka:“Poměrně neobvyklé východisko i neobvyklá trojice, ale přitom uvěřitelné a zajímavé. Dobrý originální kousek (nebo spíš kus).”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2012-06-04 23:51:10
zmije:“Něco jako 8. díl HP - po 25 letech. Všechny staré známé postavy, jejich dospělé děti... a pár nových - třeba Kingsleyho matka, tu miluji. Je to trochu o bilancování starého života, o nových začátcích a především je to skvělá detektivka.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2012-01-29 16:37:52
Severka S. Rogueová:“K přečtení :)”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2010-02-24 16:27:41
Istar Halabába:“k přečtení”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2010-02-24 15:36:01
Mandragora:“Je zhruba pětadvacet let po válce a v souladu s epilogem v kánonu má HP bezvadnou rodinu a vše je tak jak má být. Jenže pak se stane vražda a šupinky pozlátka se začínají loupat. Jak z rodinné pohody, tak i stavu společnosti. Dá se říct, že to je HP detektivka a to hodně napínavá. Místy člověk pomalu zapomíná dýchat. Ta povídka mě naprosto strhla a bylo mučivé čekat na další kapitolu. Což už nebude třeba, protože povídka je dokončená.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2010-12-12 11:38:31