Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Druhá část je lepší než první, respektive hrdinka je vyzrálejší. A přestože jde zdánlivě o dívčí románek, je to v mnohém jiné. Někdy jsem docela nedokázala hlavní hrdinu pochopit, občas mi nějaký zvrat nepřišel úplně logický, ale vcelku to nehodnotím špatně - je to čtivé, má to nápad, a není to normální dívčí románek - hrdinka je plastičtější a příběh je temnější. Uf, jak to popsat, když nemám spoilovat? TAkže doporučuju, rozhodně tento příběh neurazí.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2013-06-17 20:01:37
SaraPolanska:“K přečtení”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2011-02-13 22:23:57
ZJTrane:“Akosi ma to nezaujalo.”
Přidělené hodnocení: x ( nedočteno ) Dne: 2014-12-28 21:19:26
Akkarra:“Takže stejně jako u předchozího dílu - nedočteno.”
Přidělené hodnocení: 1 Dne: 2010-09-02 12:13:55
Mysty15:“Postavy se nám začínají sbližovat, díky bohu reálně a uvěřitelně, jako to správné vyústění situace. Žádný rychlý přechod z nenávisti do lásky, jelikož, no... ani jeden si není svou, no, ehm, chrm, tou, um, řekněme láskou..., k tomu druhému jistý. Charakter Severuse Snapea neustále dokonale zachován, až se mi po přečtení každé kapitoly chce nad jeho protivností a naprostou ošklivostí slintat. Povídka zatím není dokončená, ani není jisté, jestli dokončená bude, ale rozhodně stojí za to se do ní pustit. Lepší než její předchůdkyně. Dokonalá - DOKONALÁ scéna mezi Kate a Severusem, kdy si ji ten protivný chlap pozve do svého kabinetu a použije na ni nitrozpyt. Stejně tak dokonalá scéna divokého sexu ve skleníku. (-A víc již neřeknu! ;D)”
Přidělené hodnocení: x ( rozečteno ) Dne: 2010-07-28 05:14:06