Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“TBR”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2023-07-20 23:15:31
Mr. Robot:“Nedokážem to dočítať, tá postava Ebony je neuveriteľne otravná - príde mi, ako otrasne ufňukaná tínedžerka a je nadmieru iritujúca.”
Přidělené hodnocení: x ( nedočteno ) Dne: 2016-05-18 22:41:08
KalamityJane:“Hmm, ne.”
Přidělené hodnocení: x ( nemám zájem ) Dne: 2015-05-13 21:37:27
leporelo:“Po rozporuplnom zaciatku (Harryho emociam a konaniu som proste nemohla uverit) na scenu dorazil Lucius Malfoy (konecne!!) A od vtedy ma poviedka uplne inu atmosferu, chut... Autorka jednoducho Luciusa zvlada dokonalo, ako sa ukazuje i v inych jej poviedkach. A jej OC Ebony Potterova mi tu nielen, ze nevadila(nie som fanda OC postav), dokonca som si ju oblubila...jednoducho som to jej i spisovatelke zozralo...skoda ze zopar poslednych kapitol sa zbytocne natahovalo a autorka z Luciusa a Ebony urobila zbytocnych tragedov...i samotna posledna kapitola je...nuz...slaba...ale pribeh ma v sebe tolko pozitivnych momentov a potencialu, ze jej to lahko odpustim..”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2014-10-18 12:18:01
Lucie:“...”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2014-10-16 21:58:43
ZJTrane:“prečítam”
Přidělené hodnocení: x ( nemám zájem ) Dne: 2013-12-26 16:49:45
Nel-ly:“EDIT 2015: DOKONČENO! A i s přidanou "post" povídkou a já jsem... TAAAK spokojená. Četla jsem tuhle povídku roky a vždy, když jsem se k ní vrátila, četla jsem opět s chutí. Takže různé nejasnosti díky rozsáhlosti a délce psaní a vůbec mi můžou *** protože jsem neobjektivně zamilovaná. Moje asi nejoblíbenější povídka od autorky, která mě před lety přivedla k fanfiction. Její AUTP Ebony Potterová, dvojče Harryho, která vystupuje v každé její povídce, se pro mě automaticky stala kanonickou postavou. Povídku už Electra píše strašně dlouho, ale slibuje, že dopíše :)”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2015-08-26 15:02:57