Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Počin, který mě již před mnoha lety okouzlil a od té doby se k němu stále vracím. Pro mě dnes již fanfic klasika :)”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2014-01-07 16:50:28
Danae:“Klasika z roku 2004, jedna z povídek, která mě přitáhla k české fanfiction. Poctivá plnokrevná červená knihovna, která v tehdejší české romantické ff produkci působila jako zjevení.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2011-06-27 23:00:40
SaraPolanska:“U některých pasáží se mi teda kroutily palce u nohou.:-D Sloh je dobrý a nečte se to špatně. Pro milovníky romantiky, sladkobolných příběhů to pravé.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2011-06-27 13:04:25
SinamLlumi:“EDIT: Vzhledem k inzerovanému stáří povídky těžko říct, jestli si autorka byla vědomá, co vlastně píše – nemám ponětí o českém fandomu v těch dobách. Každopádně hrdinka je MS z nejklasičtějších a příběh jedno MS klišé vedle druhého. Nečitelné v každé době. Nevím, proč by datum napsání povídky (ostatně byla publikovaná až po vydání 5. dílu v češtině) mělo omlouvat OOC postavy, katastrofální dialogy nebo hloupý příběh. PS: Kdybych chtěla být opravdu krutá, tak tady ocituju tu básničku Moudrého klobouku. Po jejím přečtení už se nebudete divit ničemu. ;) S.L.”
Přidělené hodnocení: 1 Dne: 2011-06-28 12:20:54
GwenLoguir:“Pekné. Myslím, že som to už kedysi dávno, dávno čítala. Má aj dvoje pokračovania. Knihovňa Alanrickman.cz (ak dobre pamätám)”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2011-06-28 12:19:00
Emily:“Krásná povídka, není přehnaně romantická, ale přesto je. Severus se nechová jako occ ale je sám sebou. Jsem nadšena!”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2011-06-27 10:33:33