Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Celkom rozumné vysvetlenie histórie a Potterovho pôvodu, pekne rozvinutý vzťah otca so synom... celkom dobrý humor. Dobrá poviedka. Už si brúsim zuby na pokračovanie....”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2018-07-01 12:53:03
Amarilli:“Tejto skvelej veci som venovala štyri dni. Absolútne neľutujem. Začiatok je síce trošku uťahaný, dosť sa vlečie a človek sa do toho musí až nútiť. Lenže keď sa dostanete cez ten začiatok... o la la... Najväčším kladom je asi to, že z Harryho Blbca Pottera sa zrazu stane Mini Blbec Snape. Je to OOC ako sviňa, ale všetko má svoje dôvody a zmena je teda (aspoň pre mňa) uveriteľná. Pozitívne hodnotím postupne sa rozvíjajúce vzťahy medzi jednotlivými postavami. Priateľstvo medzi Harrym a Dracom alebo vzťah-nevzťah medzi Harrym a Hermionou stojí za všetky prachy. Najväčším plusom je nedoriešenie Voldemorta. Takmer všetky Sevitus/Severitus príbehy sa v jednom momente musia dostať do bodu, kedy Harry zázračne porazí Voldemorta and they live happily ever after. Ale tu nie. Koniec je pre túto tému otvorený a ponechaný predstavivosti čitateľa, čo mne vyhovuje. Autorka napísala, že žiaden sequel sa určite nekoná. A myslím, že sa rozhodla správne. Vracať sa k tomu už asi nebudem, ale je to veľmi rozpracované dielo s mnohými drobnosťami, ako je napríklad s detailom o dĺžke vlasov, oblečenie, postoj krvi... trošku mi to dávalo také flashbacky na The Marriage Stone (ale len minimálne :D). Malo to svoje vtipné chvíle (Halloweensky bál) i tie temnejšie (čierna mágia pre všetkých, vlkolaci)... je to... pekné a mne sa to páčilo :-)”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2015-02-16 19:01:07
belldandy:“-”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2012-03-30 13:50:55