Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Spíš než jakýsi údajný soft non-con, což je bizarní kategorie, je to darkfic, a ve staré dobré dark!fic challenge ve Snupin Lurve Community na livejournalu by se vyjímal. Mně tyhle deprimující konce moc nenadchávají, raději bych, kdyby následoval řádný hurt/comfort. Napsané je to ovšem dobře, přiměřeně bezútěšně, aniž by čtenář propadal depresi předčasně (nebo jsem věčný optimista).”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2022-05-30 23:55:21
willow:“**”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2015-03-05 12:00:17
Benny:“Tahle povídka objevila nový žánr ve slashi;soft soft non-con.Neoslovilo mne to;možná je to způsobeno stylem vyprávění.A zároveň člověk po takovém varování v úvodu čeká, že mu z mučení a připadných tělesných tekutin, bude nevolno a ve výsledku si přeje ať mučený je již osvobozen..v tomhle dílku jsem si řikala;sakra, ať to už skonči.A i přes ten konec mi prostě slza nesklouzla.”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2013-06-06 10:02:26
Akkarra:“Není to špatné, vážně, ale něco tomu chybí - snad nějaká větší hloubka, snad nějaký detail, kvůli kterému by si člověk pamatoval.... Nevím.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2013-02-03 18:41:17
Memorin:“Chyběla mi tam nějaká pointa... líbilo by se mi zjištění, že Brumbál přišel o dva špehy. Remus by se nechal ovládnout svými instinkty, Severus opustil víru Brumbála kvůli jediné věci, která jej u něj držela, Remus. TAkto prostě nic objevného a nadprůměrného.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2013-02-03 10:38:12