Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“K přečtení”
Přidělené hodnocení: x ( rozečteno ) Dne: 2021-05-16 17:38:55
lymmet:“přečtu”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2014-10-26 09:43:36
assez:“...”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2014-01-17 15:18:57
Ostravanka:“q”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2014-01-06 11:33:05
Lanevra:“Přidávám k povídkám, které chci přečíst, ale stejně nikdy nepřečtu jak se znám.”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2013-05-10 18:30:14
Adelaine:“Edit: Já se ze sebe snad zblázním. Abych se vyhnula LJ, tak jsem sem hodila odkaz někam, kde to nebylo dokončený. Opraveno, pardon. //Bože můj, to bylo geniální!!! Autorka je velice inteligentní, takže jsem čekala něco úžasného a nebyla jsem zklamaná. Vůbec nevím, jak to pořádně uchopit. Začíná to jako detektivka, která vás vtáhne do děje a nepustí. Snape se nejenže probudí po kousnutí Nagini o šest let později, ale navíc zjistí, že těch šest let očividně prožil, vybudoval si firmu a pustil se do vztahu zrovna s Potterem. A teď musí zjistit, co se vlastně stalo. Jednu chvíli jsem byla zklamaná (byl tam dost náhlý přerod pocitů, a přestože bych do té doby označila Snapea jako docela IC, pak mi už takový nepřišel), ale rozuzlení mě nadchlo a zároveň zklamalo, já vůbec nevím, jak to popsat. Nakonec se mi vlastně nelíbil jen úplný konec, ale netuším, jak by se s ním mohla poprat lépe, jedině že by to usekla dřív. Nicméně takhle propracovaný detektivní příběh jsem snad v HP ještě nečetla.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2013-05-10 16:45:12