Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“ok”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2014-02-24 20:47:23
Benny:“Nápad velice zajimavý, ale asi nelze vymyslet nic nového ve vztahu starší/mladší muž.Nebo máme přečteno příliš ff na tohle téma.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2014-02-16 23:00:09
Lanevra:“Na povídku jsem narazila při hledání jedné povídky pro Benny (ne, furt jsem ji ještě nenašla) a zatím vypadá docela zajímavě, ale přečtené mám teprve dvě první kapitoly. Ony jsou totiž ty kapitoly docela dost dlouhé.// Hrozně se mi v tom příběhu líbí, jak dobře je psaný Duckman. On je přesně tak roztomilý, jako i v seriálu. Vždycky mi přišlo že má v sobě trochu McCoye.// Uvažuji, jestli je styl prostřihu scén snaha zformovat duševní poruchu do psaného textu nebo je to kopírování filmových prostřihů.// Popravdě jsem to nedočetla do samého konce, ale případ byl vyřešen, tak předpokládám že to skončí dobře. Inu... To téma jsem četla u X-krát v Potterovi a jak jsem zjistila, pokud zaměníte hlavní postavy za jiná jména s podobným charakterem, prostě to bude pořád stejné. Některá místa už byla nakonec dost zdlouhavé a ukňouraná, erotické scény to oživily a charaktery postav bylo dobře zvládlé.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2014-01-23 20:46:25