Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Tohle bylo hodně příjemné čtení. Velmi dobrý nápad, a výborně napsaný - ďábel se v téhle povídce skutečně skrývá v detailu, v drobných a naprosto uvěřitelných zážitcích a pocitech ovdovělého otce a jeho tří dětí kdesi na americkém venkově... a jejich podivného spolubydlícího. No a vztah bez jediného dotyku - vlastně určitý druh Unresolved Sexual Tension, a to v perfektně napsané podobě.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2015-09-28 23:56:14
mariaa:“...”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2015-09-23 20:46:59
Heredhether:“Moje srdéčko, to bolí! Tohle je to pravé vyvážené krmivo pro beznadějné romantiky. Obdivuju, když se někomu v pouhých 20 tisících slovech podaří povyprávět možná prostý, ale poutavý příběh, a obsáhnout unikátní pronikavou atmosféru a škálu emocí, které se čtenářem zamávají, jako by byly jeho vlastní. Příběhy, v nichž se zamilovaná dvojice z nějakého důvodu nemůže dotknout a tahle skutečnost je navzdory vší logice ještě víc sblíží, pokaždé přitáhnou mou pozornost. A milostným scénám v takových vztazích nelze upřít originalitu a jiskřivost, kterou jim péčka můžou jen tiše závidět (a je to STD-free!). Ne, taťka Bard mě nikdy neomrzí. Ten dům chci. A trošku tomu scházelo víc Thranduilova pozadí – samozřejmě mám na mysli historické pozadí, na co vy hned nemyslíte.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2015-09-15 07:55:42