Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Nápad dobrý, provedení už trošku horší. Některé pasáže moc utahané, jiné by naopak potřebovaly rozepsat. Konec mi přišel dost utnutý, mnoho věcí nedořešeno, což je škoda.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2021-07-13 19:16:36
l.enik.c:“Womi je prostě génius. Na začátku se mi až svíralo srdce z popisu Severuse a zejména z jeho myšlenkových pochodů. Příběh se potom hezky rozvíjí, nenudí, délka přiměřená, vše postupně graduje až vygraduje ve skvělý závěr. Originální. Líbila se mi i postava George. Jediné, co mě u Womi vždy praští do očí je popis mužského přirození jakožto svalu, a ne orgánu. Za mě jedno z těch nejlepších post-war snarry.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2021-06-13 09:52:28
jajafilm:“Tato povídka se mi hodně líbila. Považuji ji za jedno z těch nejlepších Snarry, které jsem četla. Zápletka je hezky vystavena kolem anagnórisis. Severus se v canonu nikdy nepřistoupil k Harrymu bez předsudků a rodinné historie s čistým štítem... Womiska s tím pracuje. Nechá chudáka Severuse oslepit a tím mu dá možnost skutečně Harryho vidět/poznat.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2021-03-10 23:20:46
bedrníka:“Nápad s osleplým-chudinkou-bez-magie-bez-domova Snapem super. Harry jako léčitel mi úplně nesedl, ale budiž. Nejlepší dialogy a chemie mezi Harrym a Georgem, zato Snape někdy zněl jako Harryho vrstevník, což je škoda. Napsané je to jinak pěkně, přiměřeně vygradované kapitoly, žádná nuda, jen jsem rostla z toho kvanta přechodníků a "zastřených hlasů".”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2020-11-07 23:13:56