Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Musím souhlasit s Bedrníkou, že mi v Prokletí moc neseděl Snapeův POV. Zdá se mi, že je Severus trochu IC - sice se pořád zdůrazňuje, jak je přísný a neférový, ale ve skutečnosti se pak chová měkce a krotce. Jeho sblížení s Harrym jsem tentokrát také moc nevěřila. Myslím, že tohle je jedna z těch povídek, které by velmi pomohlo být delší... Je tam několik opravdu skvělých motivů, ale musely by být podrobněji rozpracované, aby se naplnil jejich potenciál. Např. prokletí Harryho těla - vlastně moc k ničemu nebyla. Trochu ho to omezovalo v kouzlení, ale ve výsledku ho to kromě jednoho případu nedostalo do žádného vážného ohrožení, které bych u prokletí způsobených černou magií rozhodně čekala, a že měla prostě "sama zmizet" bylo pro mě už vůbec nepochopitelné... Líbilo se mi, že to nebezpečné prokletí postu bylo vyřešené takovým šalamounsko-severusovským způsobem (byť propojení s přijetím nového zákona mi, stejně jako Starostolci, také nedávalo úplně smysl :D), moc zajímavé bylo i pojetí postwar doby, do které se trochu míchá i kouzelnická politika a takové ty praktické záležitosti chodu školy apod... To je zajímavý úhel pohledu, který vidím málokdy tematizovaný. Takže k tomu mám vlastně takové tři hlavní body, které by povídka zasloužila: víc IC Severuse, víc kapitol, a rozhodně korekci (zejména kvůli různým anakolutům a používáním cizích "termitů"). Jako celek se mi ale povídka líbila a strávila jsem nad ní příjemný večer, takže jsem po pečlivém rozvažování udělila velmi pěkné tři hvězdičky :)”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2021-12-08 17:35:49
bedrníka:“Hm. Od jedenácté kapitoly jsem začala přeskakovat, závěrečný sex jsem jen tak prolítla, přišel mi takový nahonem přimontovaný, aby tedy avizovanému snarry bylo učiněno zadost. Spousta filmového fánonu a divností (čtyři primusové? prokletí DADA od roku 1945?), rušily mě anglicismy. Líbil se mi Harry jako odeklínač a nápad s Vlaštovčím lektvarem. Zřejmě mi hlavně nevyhovuje, jak AnnieMirai píše Snapea (kdežto líčení z Harryho pohledu ve Vers l'avant mě oslovilo velmi). Namlsána Vers l'avant jsem bohužel zklamaná.”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2021-05-14 23:21:14
jajafilm:“Pěkná povídka. Autorka má za sebou řadu Snarry a tuto FF bych hodnotila jako tu zatím nejlepší z nich.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2021-03-12 15:03:29