Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Nuže, Star Trek Continues to zrovna není (což je můj nejmilovanější fanouškovský ST seriál). Z druhé strany je to o několik tříd lepší než Metréský incident. Je fajn, že se dá i česky natočit nějaký smysluplný ST seriál a že vývoj v této oblasti pokročil uspokojujíc směrem. :) Z toho hlediska je mé hodnocení jasné, vrazím ho prostě přesně doprostřed. A mám dojem, že by tak dopadly i ostatní epizody, i když jsem minimálně zatím neviděla zdaleka všechny. Souhlasím, že herecké výkony jsou na tom nejslabší. Jsou trochu moc patetické a umělé. Ale vlastně mě trochu mrzí to říkat, protože mám zároveň pocit, že tam ten potenciál je, že by stačilo ještě trošku zabrat a bylo by to ono. Působí to jako když se herci naučí zpaměti text a soustředí se na to, co mají říkat a dělat, ale ... chybí tomu spontaneita. Působí to toporně. Přišlo mí, že možná, možná, kdyby si mohli dovolit na tom víc pracovat a natočit víc záběrů, nakonec by to bylo TO ono. Škoda.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2021-04-24 22:54:24
jajafilm:“Zdařilý fanouškovský film patřící do série "Jistě, kapitáne!", která kombinuje Star Treck a sitcom Jistě, pane ministře. Na této skupině tvůrců obdivuji to, jak si pohrají se speciálními efekty, kulisami a kostýmy. Herecké výkony jsou trošku slabší, ale na fan film je to hodně dobré!”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2021-04-22 12:42:09