Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“...”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2022-12-12 16:06:11
l.enik.c:“Harrylu prakticky nečtu a nikdy jsem nepochopila, co na tom kdo má. Do této povídky jsem se však bůhvívlastně proč pustila a hodně mě to chytlo. Začíná to jako celkem fajn pwp, i když mám pocit, že postupně některé sexuální scény byly takové nemastné neslané. Harry je tu až příliš velký idiot, což mě celkem iritovalo a říkala jsem si, proč by s ním měl chtít mít Malfoy co do činění, kromě sexu. Překousla jsem to však a udělala jsem dobře. Pasáž, kde se Harry začíná chovat jako prvotřídní děvka je celkem zajímavě pojatá z pohledu Potterova vnímání. Žádné velké tesknění, vzpomínání, Potter se zdá vlastně celkem spokojený se svým životem. Ani následně se autorka s ničím příliš nepáře, děj odsýpá, nevleče se, je vulgární. Scéna se znovushledáním v Kanadě mi zůstane v hlavě ještě hodně dlouho. Líbila se mi celkem originální forma psaní. Co je na této povídce zajímavé, jsou dva konce - stříbrná a zlatá stezka. Nechci zde spoilerovat, ale autorka sama uvádí, že oba konce jsou šťastné, i když každý jinak. A je opravdu velmi zajímavé sledovat, jak jeden příběh může mít různá rozuzlení a díky každému z nich je celkové vyznění příběhu úplně jiné. Muísm říct, že jedna stezka mi k celkovému dílu seděla víc, i když se jednalo o trochu klišoidní happyendový závěr, mně však v tomto případě plně vyhovoval. Samozřejmě jsem se ale pustila i do druhé stezky, která mě chytla za srdce tak, že ze mě ždímala emoce ve velkém, a i celý následující den po dočtení jsem to nemohla pustit z hlavy - a to se mi nestává tak často.”
Přidělené hodnocení: 4 Dne: 2022-08-29 14:28:57
Hell:“...”
Přidělené hodnocení: x ( k přečtení ) Dne: 2022-08-14 14:17:06