Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“Nenadchne, neurazí. Příběh to nemá, ale na pwp je to na mě málo explicitni. A bez toho láskyplného konce by mi to sedlo víc. Takhle slabší tři.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2024-04-03 22:33:23
Taj Branan:“Nedokážu asi slovy vyjádřit, jak moc dobrá tahle fanfikce je. Upřímně přiznávám, že Lucius je moje slabost, ale Harrylu nikdy nebylo. I tak považuju tuhle povídku za něco jedinečného, syrového a dokonalého. Text je neuvěřilně podávaný ve fázích a formou, která celkově překvapí. A musím se teda přiznat k tomu, že Blanchina Luciuse miluju úplně ve všech jejích povídkách, málokdo ho umí tak skvěle podat.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2023-02-06 01:19:47
Sandorel:“Jedna z těch novějších Potterovek z Blanchina pera. A i jako čtenář, co úplně neholduje Potterfandomu, jsem jí naprosto podlehl, protože ji čtu pořád dokola a nepřestává mě bavit. Je vtipná, je cynická, je syrová, je naservírovaná po správně ochucených kouscích. Každé slovo má svoje místo a význam. Z pohledu zhrzeného Luciuse Malfoye je to mňamka, kterou opravdu doporučuji všem nadšencům Harrylu. Nejde o to, že by mělo dílo nějaký sofistikovaný a komplikovaný děj, ale má svůj nezaměnitelný punc pro svou podstatu. Je to svižná, humorná, emocionální povídka a zároveň si uchovává charaktery postav. Za celou dobu padnou vlastně asi jen dvě přímé řeči(a dokonale sednou) a přesto si celek udrží čtenářovu pozornost na maximální míru až do konce. Jo a rozhodně je to fanfikce žhavá, i když tam těch popisů vlastně není tolik, kolik jsem u autorky běžně zvyklý. Je opravdu vidět, že to pojala svérázně a jinak. Za mě jedna z nejlepších Harrylu, co jsem kdy četl.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2022-09-26 22:27:47