Ztracené duše

  • Autor: Witch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy, Angela Black, Alexander Prewett, Harry Potter, Samantha Meren, Margaret Shiernov, Lynx, Lupus, Serpens, Remus Lupin, Nymfadora Tonks, Diberius Merogh, Weasleyovi, Catherine Prewett
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 37
  • Shrnutí: Jedna čarodějka kdysi řekla, že pokud kletba nezabije, dá se zlomit. Nebo ne? Jak moc se můžete změnit, abyste dosáhli svého cíle, než ztratíte sami sebe? Určitě existují věci, které byste nikdy neudělali, ale co když vás k tomu přinutí láska…? Kouzelnický svět se konečně vzpamatoval z období Voldemortovy hrůzovlády, ale ten, kdo všem zajistil vytoužený klid a mír, je stále nezvěstný. Zatímco ti, co přežili, se snaží srovnat se ztrátami svých blízkých a pohnout se v životě dál, pod rouškou noci se začínají plížit krvelačné stíny… ´Ztracené duše´ se odehrávají dva roky po konci předešlého dílu této série: ´HP a Soumrak lásky´. Znovu se shledáte s již známými postavami, hlavně s Dracem Malfoyem a Angelou Blackovou a přibudou k nim i nové…
  • Klíčová slova: romantika, drama, přátelství, upíři, démoni, spřízněné duše, pomsta

Hodnocení čtenářů:

No_Majo:
“Děj příběhu se poprvé odehrává mimo Bradavice. Kromě radikální změny prostředí, které tím docela potemnělo, se zde objevují zajímavé nové postavy a to nejen z řad čarodějů, ale i upírů. Havní linka se povětšinou zaměřuje na proměněnou Angelu a prokletého Draca. Napínavé čtení, které je i přes značnou pochmurnost plné romantiky.”