Čtenáři sobě, čtenáři čtenářům
“V půli povídky mě naprosto přestala bavit :(. Autorku mám velice ráda ale k tomuto dílku jsem nedokázala přijít na chuť...”
Přidělené hodnocení: 2 Dne: 2011-10-17 18:11:21
SinamLlumi:“Um... cože? Halda k ničemu nevedoucích motivů (Sirius/Lily, Snapeova rodina, Siriusova závislost na heroinu (!!), celý slavný náhubek etc.) nakousnutých jednou větou, aby se pak nikde neřešily. Jako by si autorka řekla – teď prostě chci napsat tohle, a jestli to bude dávat smysl nebo nějak přispěje k ději mě nezajímá. Naprosto absurdní "příběh", jednotlivé kapitoly spolu vůbec nesouvisí, válka a problémy obecně on/off jak se to autorce zrovna hodí, závažné problémy s tempem, vztah postrádá konflikt i vývoj, vampire-lore IMO nepřesvědčivá, výsledek veškerý žádný. Četla jsem to dvakrát a nemám ponětí, co tím chtěl básník říct. :( Jsou tam pochopitelně i světlá místa a pořád lepší, než co nám předkládá většina autorů – proto taky 3 body – ale na Fabuliny poměry bída. S.L.”
Přidělené hodnocení: 3 Dne: 2011-09-13 09:10:58
bedrníka:“Nejdelší z Fabuliných nádherných, prudce romantických a zcela nekanonických, protože stařičkých, povídek. Napsala ji, protože chtěla, aby měl Snape náhubek. Má ho tedy a hrdinně to snáší.”
Přidělené hodnocení: 5 Dne: 2009-10-24 00:13:06